Organizacja Serwisu Technicznego
Serwis SOFTEX DATA otrzymał w Medal Europejski za usługi, które odpowiadają standardom europejskim pod względem konkurencyjności i jakości.
Serwis działa w sposób zorganizowany, w szybkim czasie reaguje na zgłoszenia klienta:
- serwis 'on site';
- 'help desk' dla użytkowników drukarek.
- przyjmowanie zgłoszeń: poniedziałek-piątek 8-16 i sobota 10-14;
- dostępność ekipy serwisowej tego samego dnia w miastach-siedzibach serwisu, najpóźniej następnego dnia roboczego od chwili zgłoszenia- w pozostałych lokalizacjach;
- gwarancja naprawy w obrębie uszkodzeń części z tzw. Fabrycznego Zestawu Naprawczego, gwarantującego ponad 90% skuteczność reakcji;
- okresowa konserwacja sprzętu zgodnie z zaleceniami producenta oraz propozycja sprzętu zamiennego o identycznych parametrach druku, w przypadku, gdy naprawa nie może być dokonana w miejscu lokalizacji lub wymaga więcej czasu;
Softex Data SA, jako autoryzowany przedstawiciel w Polsce firm PRINTRONIX, COMPUPRINT i PSi oraz jako uprawniony serwisant firm LEXMARK, XEROX i GENICOM, MINOLTA, KYOCERA, podejmuje się gwarancyjnego i pogwarancyjnego serwisu drukarek komputerowych ww. marek. Wiarygodność i rzetelność świadczonych usług potwierdza bezproblemowa praca różnych instalacji u kilkuset klientów, których serwis sprawowany jest ze wszystkich, strategicznie rozmieszczonych oddziałów firmy.